Thursday, November 16, 2023

Zionis dengan serius! menganjurkan konsert di masjid.

 

Apa yang berlaku di Gaza jauh dari sikap peri kemanusiaan yang bertammadun, Inilah bangsa yang telah jelas difirman Allah Rabbul Jallaluh, sebagai bangsa yang paling hilang rasa empati dan sikap kasihan belas sesama insan. 

Zionista Yahudi dan Amerika Syarikat juga Negara Eropah antara kelompok negara yang pemimpin mereka telah lama dibwah kuasaan Zionista setelah perang dunia Ke 2.Negara Barat yang di anggap bertemaddun rupanya hanya lah kepalsuan belaka.

Faktor yang Zionista selewengkan demi menghalalkan cara mereka: 

1) kONON NYA - Hamas menyimpang senjata dalam Hospital As Syifa yang sebenar sebuah mesin MRI yang tak boleh digunakan kerana tiada tenaga letrik -Yang pasti Hamas telah memusnahkan 36 buah kereta kebal mereka yang hebat kononnya didunia dalam tempoh 36 jam yang lalu. 

 2) VIDEO BAWAH, Inilah toleransi Agama yang kononya di canang olih barat. Apa yang mereka lakukan amat menyedihkan. Sebuah Masjid dikawasan yang mereka tawan dijadikan tempat berhibur dan berbuat maksiat. 

Kita di Malaysia pun sedih bila ada dikalangan kita yang mengatakan GAZA bukan Masa'alah umat itu "Geopolitik" bukan Agama. Tak cukupkah lagi bukti ini "Perang Agama". Ada dikalangan menteri2 dalam Malaysia "jangan terpaling Pelastin" malah ada dikalangan - orang agama yang kata ini "Geopolitik" bukan agama. Juga yang kata orang Islam tak payah jadi "Ghulu" dalam isu gaza dan Palestin. Inilah fitnah akhir zaman Allah SWT menzahirkan kemunafikan dalam tutur kata mereka. 

Rakyat Malaysia Istiqomah dalam doa dan sujud kita, memohon pertolongan Allah Rabbul Jalllluh, membantu saudara kita di Gaza dan Palestina dalam dakapan kasih sayangnya Allah SWT. 

How can any leader or a real nation superpower trust Zionists seriously! hosting a concert in a mosque seems unlikely for any serious contender.

 

No comments: